Vocatii, pasiuni sau simple hobby-uri, imi modelez timpul si viata in functie de ele. Incep sa lucrez la ceva, sa imi notez ideile, sa creez atunci cand simt (cred ca pot numi asta o calitate). Nu imi place sa fac ceva atunci cand am o stare proasta pentru ca se va vedea in rezultat; nu imi place sa actionez contra emotiilor pe care le am; imi place sa fiu sincera, atat in parerile pe care le dau altora, dar si in ceea ce tine de mine sau de ceea ce fac.

Cea mai mare frica a mea este sa ajung sa am un job la care nu ma duc fericita. Imi e frica de faptul ca o sa ajung un adult posomorat care se plange de greul de la munca, care se trezeste lipsit de vlaga dimineata gandindu-se „iar ma duc la birou”. NU, nu concep asta si sper din tot sufletul ca voi face in continuare ceea ce simt si voi ocoli monotonia. 

Cred ca majortatea realizarilor de succes vin din pasiunea pe care oamenii o depun in munca, din sentimente, emotii. 

Care e sfatul meu? Gaseste-ti pasiunea, gaseste acel ceva care iti aprinde un foc in suflet si te face fericit. Gaseste lucrul ala si nu te lasa de el. Urmareste lucrurile pe care le iubesti si evolueaza cu ajutorul lor. Toti avem acea alarma in noi care este declansata de ceva ce ne face sa zambim incontrolabil. Gaseste lucrul care te face sa zambesti si continua sa il faci, continua sa il faci atat timp cat poti alimenta focul. You are amazing, you are strong and you can do everything you dream of! 

